5 sierpnia 2018

ZAKOCHANI W SOBIE NIEMCY

Na plazy słońce praży, wszyscy zgodnie i harmonijnie się bawią, aż tu nagle rozsiada się niemiecka rodzina (oczywiscie głośna jak włoska;) )slychac jak krzyczą w swoim języku, rzucają chrupki na ziemię oraz papierki po batonach, pozostalosci ich wypalonych papierosow latały miedzy recznikami. Jednym slowem -trzoda chlewna. 
Obok rodzina rosyjska, tata bawi sie z dziecmi, mama sie opala, wiadomo, mówią w swoim jezyku, ale nie tak głośno,
że słychać w sasiednim mieście;-) 
nie czyniąc niczego złego, rosyjskie dzieci zaprosiły, po swojemu, do zabawy dzieci Niemców.
Cztery dziewczynki.
Ich mamy natychmiastowo rozpoczęły dyskusje czy powinny pójść do wody razem z nieznajomymi dziećmi, że to niebezpieczne niewiadomo kto to jest i takie tam debilizmy (trudno o inny wyraz w tej sytuacji)
male księżniczki w koncu pozostały zrezygnowane na leżakach.
Wówczas moja córka (jest dwujęzyczna) zapytala owych księżniczek w ich języku czy maja ochotę na wspólną zabawę. 
Deutsche Mutter,od razu zareagowała, słysząc nieco inny akcent dziecka mego i niczym puma podbiegła i pyta
SPRICHST DU DEUTSCH!?!?!?!?,
moja corka nieśmiało JA:-)
Mutter przyglądała sie jej dość chwilę w milczeniu, więc postanowilam się wtrącić.
Poinformowałam ww Panią, że mowimy biegle po niemiecku, ale jesteśmy z Polski i czy to jakiś problem aby dzieci bawiły się razem,
JESLI BĘDĄ ROZMAWIAC OO NIEMIECKU TO NIE PROBLEM -odburknęła.
Śmiać mi się chciało, natomiast zdobyłam sie na odpowiedź.

JESTEŚMY W CHORWACJI WIEC Z SZACUNKU DLA GOSPODARZY WSZYSCY POWINNISMY ROZMAWIAĆ W ICH JĘZYKU IDĄC TĄ WASZĄ DZIWNĄ LOGIKĄ.

Na szczęście ucichła z jej strony ta dyskusja, a dzieciom udzielono "błogosławieństwa"do zabawy, ale pytam, czy oni na prawdę wszyscy są tacy?! Czy tylko ja na takich z pechem trafiam?

Na plaży słońce praży.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Anonimowi pseudo medycy

Kochani anonimowi komentatorzy, medycy, bez empatii, serca i kultury osobistej. Oto ja prymityw stulecia co pseudo „ochronę” zdrowia służb...

Szukaj na tym blogu

Czytam