14 stycznia 2019

Anonimowi pseudo medycy


Kochani anonimowi komentatorzy, medycy, bez empatii, serca i kultury osobistej. Oto ja prymityw stulecia co pseudo „ochronę” zdrowia służbą nazywa, wypiszę Wam odpowiedź na Wasze wypociny pod moim wpisem.

https://grubybakwtrawie.blogspot.com/2019/01/polska-suzba-zdrowia-historia-prawdziwa.html?m=1

Zacznijmy od czarujących cytatów:

1.

Po pierwsze w Polsce nie ma służby zdrowia jest ochrona zdrowia to raz. Po drugie pretensje mniej do siebie sama. Świadomie nie poszłaś do lekarza tylko czekałaś aż się pogorszy.

2.

(…)Mnie również bardzo boli to jak jak PACJENCI traktują polską OCHRONĘ zdrowia. Nie jest prawdą, że płacimy wysokie składki na NFZ, wystarczy je porównać z innymi krajami. Polscy lekarze są dobrze kształceni, ale z kolei pacjenci robią się coraz bardziej pretensjonalni i wszechwiedzący. Ogólnodostępny internet i dostęp do wiedzy, która nie powinna być przez niektórych przyswajana, bo najzwyczajniej w świecie nie potrafią zinterpretować tego co przed chwilą przeczytali.(…)

3.

Proszę sobie zdać sprawę ilu ludzi traci życie przez takie osoby np. starszą babcię, która w zwyczaju dzwoni w niedzielę po karetkę snując bajki, a w tym czasie ktoś nie uzyskuje faktycznie potrzebnej pomocy.

4.

Przecież ta kobieta ma rację należy jej się karetka typu "S" bo od tygodnia czy dwóch bolą ja plecy. (…)

5.

Widzę że teraz nie plecy tylko dupa boleć zaczyna.
Polecam doczytać do czego zostało powołane ratownictwo medyczne zanim zacznie się panie wypowiadać.

6.

Jak Cię głowa boli to wezwij karetkę płacisz podatki należy Ci się. Doedukować się to już ciężko, ale wypowiedzieć na tema to można. Polecam udać się do szpitala w drewinicy albo tworkach tam na pewno pomogą

7.

Co za głupoty, jeszcze nie spotkałam się żeby gdziekolwiek w NPL zapytali kogoś skąd jest.. W żadnym mieście. Trzeba było wziąć taksówke i jechać do NPL. Do NPL chodzi się właśnie z "zaskoczenia" w nagłym przypadku i jak sama nazwa wskazuje mozna sie tam udac nawet w nocy, a jak nie chce pani kolejek to najlepiej niech sobie Pani wynajmie lekarza na etat.

8.

48h po mieszkaniu może chodzić ale żeby wcześniej pójść jak się ból zaczynał do lekarza i nie dopuścić do telakiego stanu to już za ciężko.

9.- absolutny hit😉

Gruba,niedbająca o siebie kobieta,która dzwoni po pogotowie bo ją kręgosłup zabolał i miała skurcze? Litości! Zadbaj o siebie a nie żądaj,żebyśmy się składali na ratowanie Twoich wyimaginowanych dolegliwości! I nie mogłaś oddychać ale oceniłaś po głosie dyspozytorkę jako obmierzłą babę? To chyba nie było tak źle? I serio? Chodziłaś 48 godz zamist pójść do POZ? Albo dzwonisz po pomoc i się stosujesz do zaleceń albo wiesz lepiej-to po cholerę dzwonisz?

10.

Gratulejszyn, jak przy bólacjh kręgosłupa i niemocu oddychania mogłaś chodzić 48h. Wydolność godna pozazdroszczenia. Albo extra ściema ;P HAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

11.

Tragedia, historia stuprocentowo zmyślone. Styl pisania oszołoma. Opis pasuje do tężyczki, a nie do jakiejkolwiek choroby z zakresu neurochirurgii. Ciekawe co to za choroba.

12. kolejny hicior

Do braku mózgu i bólów plecków pogotowie nie jeździ. Wiemy już, że cierpisz na jedno i drugie ale takie combo też kwalifikuje do wysłania karetki.

No więc wspaniali medycy, pokazaliście klasę w stu procentach, nie wspomnę o tym, że żaden z Was  nie był w stanie się podpisać pod swoim psychicznym komentarzem. Oto za co nas macie, za mięso, znaczące mniej niż zwierzęta dla was. Jesteście niesamowicie odmóżdżeni, współczuję. Uzdrowiliście mnie w komentarzach, dawaliście rady co do wyboru szpitala psychiatrycznego, stwierdzaliście inne schorzenia, padały diagnozy np. uwaga cytuję raz drugi „ból dupy”, „ból głowy”,”tężyczka” obrażaliście w sposób, powiedzmy sobie szczerze, podłogowy. Totalne dno bez jakiegokolwiek honoru.
A to wszystko dlatego, że jedna panna, Wam podobna, nie potrafiła zlokalizować mojej ulicy, wysłać kogokolwiek wolnego by mi pomógł, z przychodni! Jesteście bandą, która za kilka monet, potrafi zmienić, charakter, kulturę i nastawienie. 

Jest jeszcze jedna profesja cechująca się tą samą przywarą. 

Piszecie mi o przeznaczeniu karetki, a przychodnie? 
Co cztery to za mało? 
Cztery lokalizacje, które nie potrafią się na tyle ogarnąć by potrzebującemu udzielić pomocy? Aaaaaaa przepraszam, zapomniałam, że nie byłam potrzebująca, jak to stwierdziliście. 
Bagno. 
Takie samo kiedy to mojego ojca leczyło się przez telefon, aż doprowadzono do zatrucia potasem, źle dobierając lekarstwa, które ze sobą niestety nie  zagrały prawidłowo, serce biło za wolno, pozwolilibyście mu umrzeć pod waszym nosem, a na nefrologię kazaliście za WASZE błędy wieźć mi go na własną odpowiedzialność 30 kilometrów ze szpitala a do szpitala b. 

ale zaraz, zaraz, niech się zastanowię i pozbieram prymitywne myśli....

AAA rozumiem, też pewnie nie był potrzebujący- spisany straty, albo „skóra”. 
nie, nie, nie, to nie było tak -zmyśliłam to story na 100% prawda? Anonimowi?

Zapewne wywózkę ojca, by nie ponosić odpowiedzialności, stwierdził jeden z techników, co powinien zamiatać, jak wy komentujący, bo prawdziwy lekarz z powołania nie postąpił by w ten sposób (mam nadzieję). 
To wy potrzebujecie pomocy wspomnianych szpitali psychiatrycznych. 
I lekcji kultury osobistej oraz pokory bo DALIŚCIE W KILKUNASTU PRZYPADKACH DUUUUUUPYYYYY i nic tego nie zmieni. 
Bawi Was moje podejście, karzecie porównywać składki na NFZ z innymi krajami? 
Dobre, składki otóż jakie opłacamy w stosunku do wynagrodzeń jakie posiadamy są kosmiczne, ale wasze ograniczone umysły tego nie pojmują. 
Nie porównujcie się do innych krajów, bo wasza pseudo ochrona zdrowia to porażka nie mająca nic wspólnego ze standardami (oczywiście winien system, bo jakość waszej „pracy” trzeba na coś zwalić). 
W moim wpisie była tylko prawda, gdyby się nie wydarzyło to wszystko, nie pisałabym, nie przyznałabym racji komuś tam wspomnianemu, lecz niestety PRAWDA W OCZY KOLE, 
banda i tyle. 
No i chcieliście zrobić ze mnie przewrażliwioną panienkę, którą nie jestem, dlatego nie zajmowałam się tymi schorzeniami wcześniej, nie zdawałam sobie sprawy, że może nadejść tak krytyczny moment, ustępując innym miejsca, teraz już wiem że to był błąd, że zaniedbałam to, 
ale to was nie usprawiedliwia w żaden sposób, laska nie odnalazła ulicy bo była….nieogarnięta, przez co ucierpiałam. i mówimy o nocnych przychodniach nie o karetce "typu S" dla mnie.

tyle ode mnie KLANIE.

Na koniec wypadałoby Was anonimowi pozdrowić, co zazwyczaj czynię, ale nie w tym przypadku.

p.s. zniszczyć blogera, zgnieść, zadźgać, wyeliminować, bo ośmielił się o własnych przeżyciach napisać, opowiedzieć w kilku zdaniach kawałeczek prawdy. BRAWO WY, kolejna odsłona Wasza, jacy to czarująco cudowni jesteście.
Gruba zaniedbana kobieta, oszołom, psycholka i niebywały prymityw czyli
JA

p.s.2 WAŻNE!
CHCIAŁAM SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ KOMENTUJĄCYM, KTÓRZY MIELI ODWAGĘ CYWILNĄ SIĘ PODPISAĆ, ZA CIEPŁE SŁOWA, WSPARCIE I ZROZUMIENIE MOJEJ SYTUACJI, JESTEM WAM BARDZO WDZIĘCZNA. 
CIESZĘ SIĘ, ŻE NAWET NIEKTÓRZY Z WAS DZIELILI SIĘ WŁASNYMI TRAUMATYCZNYMI PRZEŻYCIAMI. 
OBIECUJĘ WIĘCEJ NIE TRACIĆ CENNEGO CZASU NA TAKIE BAGNO, 
BO SMUTKÓW W ŻYCIU CODZIENNYM MAMY WYSTARCZAJĄCO. 
KLANU W NASZYM KRAJU DŁUGO JESZCZE NIE ZMIENIMY, MOŻE ZA TRZY POKOLENIA.
p.s. 3
zamroziłam sobie nerwy za 1700 złotych i jest wspaniale, nic nie boli puki co- POLECAM zabieg wszystkim cierpiącym, bo kto prawdziwego bólu w rejonie kręgosłupa nie przeżył, nie wie co to znaczy.
DZIĘKUJĘ WAM JESZCZE RAZ

Wasza
Jackie Dubb.

30 komentarzy:

  1. Witam

    Jesteś super pisarzem. Czy mogę użyć Twoje słowa na https://www.wiebelter.info/blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wartościowy wpis !;) Dlatego jak mogę to omijak lekarzy szeroki łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki cieszę się i doceniam każde miłe słowo po tym wszystkim...

      Usuń
  3. Przykre takie słowa czytać i przykre że ktoś nie potrafi się nawet podpisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro, że musiałaś czytać takie słowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami to lepiej nic nie pisać jeżeli mamy na celu "ugryźć drugą osobę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzałam nikogo gryźć lecz chciałam jedynie opisać fakty i to co mnie spotkało. W odpowiedzi jak widać, pełna klasa.

      Usuń
  6. Lekarz odmówił przyjęcia mojej chorej 4 miesięcznej córki dzień przed świętami! Dla mnie to chore!! Żeby żyć w Polsce trzeba mieć twardy tyłek!

    Zapraszam do siebie:
    https://naprawdenienazarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecinają, dodatkowo myślą że nie wykonujac prawidłowo swoich obowiązków nie robią nic złego i poszukują winy w innych...przykre

      Usuń
  7. Nie rozumiem ludzi, którzy zostawiają tego typu komentarze. Co oni mają na celu? Przywalić drugiej osobie? Sprawić, by czuła się jeszcze gorzej? To jest po prostu hejt i z tym się walczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dramat i oni mają być odpowiedzialni za nasze zdrowie, nic tylko trzeba brać sprawy we własne ręce

      Usuń
  8. Czasami trzeba umieć ugryźć się w język.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety w Internecie każdy jest mądry i wszystko może napisać, a potem takie są skutki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, okropne, szczegolnie od osob, które nam zwyklym ludziom winni pomagać

      Usuń
  10. W necie każdy mądry... niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co się z tym światem dzieje, wszędzie tylko roszczenia i pretensje....

    OdpowiedzUsuń
  12. Służba zdrowia to sprawa bardzo dyskusyjna w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boli mnie odcinek szyjny kręgosłupa -tragedia. Jak myślę o lekarzu to aż mi niedobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie shitstormy w internetach. nagle każdy 'ma rację; i jest specjalistą od wszystkiego'...

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję przykrości. Uważam że luzie w necie powinni sie wspierać być mili dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wpis. Mamy niestety w sobie dużo jadu i niechęci do drugiego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  17. HH he specjaliści ood wszystkiego 🙈

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo to wszystko przykre, kiedy człowiek człowiekowi wilkiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest dramat! Aż mi szczenka opadła...

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Anonimowi pseudo medycy

Kochani anonimowi komentatorzy, medycy, bez empatii, serca i kultury osobistej. Oto ja prymityw stulecia co pseudo „ochronę” zdrowia służb...

Szukaj na tym blogu

Czytam