8 sierpnia 2018

Jedni ukradli księżyc, teraz ukradli chmury, ratunku...

SOS gdzie jest deszcz?
Upał....37 katujących mnie stopni, znacznie wpłynęło na moją aktywność-nie tylko internetową.

Co to za pogoda, pytam?!?!?!
Żądam DESZCZU!!!!!!

I jak tu ludziom dogodzić, hihi, lato źle, zima za zimno, jesień niedobra 
bo depresyjna, wiosna-niby wszyscy się cieszą,
ale chcą szybkiego nadejścia lata, żeby było jeszcze cieplej, no i jest-
ZA CIEPŁO;)

Powrót z wakacyjnych przygód przyprawił mnie o nie lada zawrót głowy, 
TU JEST CIEPLEJ NIŻ W CHORWACJI!!!
Zatem całe szczęście, że zakres cen przystępniejszy, jednakże, powracając do poprzedniego tematu, w którym mowa o urlopach
Polsko-zagranicznych, nadal utrzymuję swoje zdanie.
Dziś odwiedziłam polską plażę, w niewielkim miasteczku. Piękny piasek, brak kamieni wciskających się 
w siedzenie spod ręcznika.
Bałtyk ciepły, ludzie przyjaźnie nastawieni i choć kolor wody pozostawia wiele do życzenia, to i tak najpiękniej w domu.:)


Pozdrawiam ciepło (bo inaczej się nie da)
J.A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Anonimowi pseudo medycy

Kochani anonimowi komentatorzy, medycy, bez empatii, serca i kultury osobistej. Oto ja prymityw stulecia co pseudo „ochronę” zdrowia służb...

Szukaj na tym blogu

Czytam