11 października 2018

wypowiedziane, czyli teksty mojej córki

Ponieważ wiele ostatnio w internetach było o tym co powtarzają w koło matki, czyli przykładowo:
- zjedz mięso, a ziemniaki zostaw
- ty nie jesteś wszyscy!!!!
- kupię, jak psa ogłupię
- jak nie posprzątasz pokoju to nigdzie nie pójdziesz?!?!?!?
iii taaak daaalej....

Postanowiłam opublikować wpis z tekstami mojego ośmioletniego dziecka, które bynajmniej nie należy do mało rozgarniętych, posiada natomiast dysfunkcje związane ze zrozumieniem treści, którą do niej kieruję;)
Z innych problemów, w związku z tym, że nadal uczy się poprawnego wymawiania polskich słów, ponieważ całe swe życie mieszkała w Niemczech, powstają świetne słowne perełki, zważywszy na fakt iż jej język, jakim się komunikuje, jest raczej bardzo wyszukany jak na jej wiek, żeby nie powiedzieć staropolski.

- mamusiu, chciałabym polecieć do Paryża.
- dziecko plisss, wiesz że boję się latać, a w tym roku już leciałyśmy ze cztery razy masz litość?
- mamusiu, przecież będę trzymać cię za rękę w samolocie.
- jassssne, tak jak ostatnio, jak zasnęłaś zanim samolot wystartował???
- mamusiu, tym razem Cię NIE POWIODĘ
:):):)

- mmmammmuuusiuuuuu,
- tak?
- nie uważasz, że nasze mieszkanie jest za małe?
(80 m2, 3 pokoje)
- nie, nie uważam, wiem jednak, że jesteś jak NOMADA i pragniesz nowych miejsc ZAPOMNIJ, mogę ewentualnie zamienić się pokojem
- ok, ok SUPER MAMUSIIUUU
- ale i tak uważam że powinnyśmy WYJANĄĆ nowe.

w restauracji:
- mamusiu zawołasz Panią kelner, chciałabym zamówić coś do picia
- przepraszam Panią, czy jest woda GORZOWANA?

Dodatkowe zajęcia w szkole:
- dziecko, proszę cię, czy ty musisz grać w piłkę nożną? Zumba jest dużo lepsza, przyda ci się, jesteś dziewczynką
- MAMO! Nie będę trzęsła tyłkiem jak nienormalna, kiedy inni na mnie patrzą - rzekła marszcząc brwi

Podczas oglądania reklam w tv.
- mamusiu, mamusiu, mamusiu, - milion razy-
- córko, nie kupię masz pełny pokój zabawek, wykorzystaj je najpierw
- ale mamusiu , patrz, patrz, mamusiu maaaaammmmuuuuusssiiiuuuu
- NIE, nie kupię

Następuje chwila ciszy, w której obmyśla nową taktykę, bo ta na zamęczenie nie dała rady

MAMUSIU, w ogóle mnie nie chcesz słuchać, a ja chciałam ci tylko powiedzieć, że cię kocham
Oznajmił mały terrorysta z minką manipulacyjnego aniołeczka.

-wiesz co słyszałam mamusiu?
- dawaj
- w mc donald są nowe zabawki, mówił mój kolega w szkole, że są super, i on ma ich dużo
- no i? - pytam
- no niiiiiiccc w sumie, SZKODA ŻE MY NIE PÓJDZIEMY DO MC DONALD
Wzbudzając litość, akcja "na misia"


Moja mała kochana terrorystka:)
Kocham Cię :):)





21 komentarzy:

  1. haha trzęsła tyłkiem jak nie normalna ;) zrobiła mój dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha nasze kochane dzieciaczki miesiączki zawsze znajdą na nas sposób

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zumba jest dużo lepsza, przyda ci się, jesteś dziewczynką" - kurcze, zdanie trochę z półki "nie płacz, w końcu jesteś chłopcem". Poza tym świetnie zripostowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmowa była nico dłuższa i zapewniam Cię że tekst z regałowy użyłam z rozpaczy;) koniec końców i tak bezskutecznie haha

    OdpowiedzUsuń
  5. ach te dzieci, ich teksty są rozbrajające :) a jak w złości palnie taki tekst to juz matka jest rozbrojona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieci czasem są zabawne

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zawsze śmieszy mój 7 letni kuzyn, który jest niesamowicie poważny jak na swój wiek. Słowa dorosłych w ustach dziecka są bardzo rozbrajające. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz się nie mogę doczekac kiedy moja córka zacznie mówić :) Masz genialną córkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam, teraz nie jestem pewna co było lepsze ;);)dzięki, twoja na pewno też będzie gwiazdą!

      Usuń
  9. Dzieciaki mają najlepsze teksty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha ale się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to czadowe rozmówki macie :) ja z moją córeczką mam podobnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Teksty dzieci potrafią nas wprowadzić w stan osłupienia, niby małe główki ale wiele w nich siedzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam teksty dzieci. Już one mają swoje sposoby na osiągnięcie celu lub udobruchanie nas. Potrafią przy tym być rozbrajające. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaiste mistrz retoryki �� Na pisarza dziewczę wyszkolić jeno ��

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Anonimowi pseudo medycy

Kochani anonimowi komentatorzy, medycy, bez empatii, serca i kultury osobistej. Oto ja prymityw stulecia co pseudo „ochronę” zdrowia służb...

Szukaj na tym blogu

Czytam