17 października 2018

Zdjęcia.







Ponieważ udało mi się wyskoczyć w plener kilka dni temu postanowiłam podzielić się wynikami nie tylko na instagramie. Dawno tego nie robiłam, zapomniałam już o swoich pasjach, o tym co lubię. Przez ostatnie lata zajmowałam się jedynie uszczęśliwianiem 
wszystkich dookoła, 
ale koniec z tym!


Oczywiście, nie trzeba wspominać o buncie i rebelii jaka towarzyszy domowym zmianom;)
Na przeciw wszystkiemu PISZĘ PISZĘ PISZĘ, a reszta poczeka hihi.

Wracając do zdjęć, dla laika każde ujęcie jest czymś magicznym, kiedy obserwuje się własne wyniki i jak one zmieniają się z czasem. Jestem zadowolona z wyników po tak długiej przerwie, 
a jeszcze bardziej szczęśliwa z powrotu. 
I'M BACK!!!!!!!! 
:):):):):):):):)





Bieszczady są wspaniałe i choć na co dzień wolę morze, 
to w tym miejscu czuję jakąś chemię



 Można się rozmarzyć, tak to właśnie czuję.
i choć radzono mi używać filtrów i poprawiać zdjęcia, nie zrobiłam tego są prosto z aparatu, bo po pierwsze jestem, jak już wspominałam informatycznym inwalidą, a po drugie takie są ładne i pozostają do Waszej oceny w wersji prawdziwej, nie upiększonej:)



Miłego dnia!

30 komentarzy:

  1. Magiczne zdjęcia! Uwielbiam Bieszczady, przepiękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerabiasz zdjęcia jakimś programem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, co ty. napisałam w poście że są oryginalnie prosto z aparatu, jestem techniczną kaleką;)nawet nie mam takiego programu;)chyba czas się wyedukować...

      Usuń
  3. Piękna przyroda. Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekne zdjęcia, bije od nich magia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zdjęcia :) Teraz jest idealny czas, by wrócić do fotografii - piękna, złota jesień! Te ujęcia zachodu słońca są zachwycające, aż trudno uwierzyć, że to efekt prosto z aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może uściślijmy, z karty pamięci ;) bez żadnych filtrów sama jestem w szoku że tak wyszło a aparat to zwykły sony alpha

      Usuń
  6. niebo na pierwszych zdjęciach jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne, pełne klimatu zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachody słońca potrafią leczyć duszę 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne zdjęcia. Też uwielbiam fotografować swoje jezioro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Góry i woda to moje ulubione połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, Twój blog to coś dla mnie. Ostatnio wszystko kręci się wokół pracy, a tu taka oaza spokoju zaraz na starcie. Zdjęcia przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Sam chętnie wybieram się w góry choć dziś mam do nich dalej niż kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Tylko raz byłam w Bieszczadach, ale z pewnością kiedyś tam jeszcze powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie uchwyciłas zachód słońca

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś kobietą wielu talentów tak trzymaj ....ach ten zachód słońca jakie to romantyczne ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Anonimowi pseudo medycy

Kochani anonimowi komentatorzy, medycy, bez empatii, serca i kultury osobistej. Oto ja prymityw stulecia co pseudo „ochronę” zdrowia służb...

Szukaj na tym blogu

Czytam