9 listopada 2018

Więcej Fuerty;)

Z przyjemnością dodam więcej Fuerty jak to mnie ów Jego Mość "NO TO FRU" wczoraj poprosił:)



Roślinność wyspy wulkanicznej nie przestanie mnie zadziwiać


Podobnie jak widok błękitnego nieba, kontrastującego z zielenią palm


Las żółtych kwiatów, nazwy nie poznałam do dziś


Nie wiedziałam, że palmy mogą kwitnąć, są to bardzo ciekawe puszyste delikatne gałęzie



No i oczywiście surowość jaką napotykamy tam z każdym krokiem jest monstrualnie niesamowita:) 




A na koniec zawsze dobre są zakupy, wszędzie odnajdziemy tam ulicę pełną sklepów, na której jeśli czegoś nie ma to znaczy, że to nie istnieje;)





Wspaniałym niebem kolorowym życzę miłego dnia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Anonimowi pseudo medycy

Kochani anonimowi komentatorzy, medycy, bez empatii, serca i kultury osobistej. Oto ja prymityw stulecia co pseudo „ochronę” zdrowia służb...

Szukaj na tym blogu

Czytam